Mehtap5353 Kızlar merhaba ben dün ağrılarım nedeniyle doktora gittim 22+2 hamileyim enfeksiyon ve ast degerim 65 alt degerim 114 cıktı internette kötü şeyler yazıyor degerleri boyle olup büşey olmayan varmı bebegime birsey olur diye korkuyorum
esraamom Mehtap5353 benmde yüksek çıktı ALT 100 AST 53 bu değerler yükselince insanı korkutuyolar hemen riskli gebeyim ben zaten. Nasıl ağrılarınız vardı
Mehtap5353 esraamom benim karnımda agrı oluyordu idrarım var ama az cıkıyordu bundan dolayı gittim idrar yolu enfeksiyonu cıktı bide işte alt 114 ast 65 cıktı bende riskli gebeyim progestan kullanıyorum tüp bebek zaten ya allahım evlatlarımızı bize bağıslasın valla ilk cok korktum ama sonradan kuzenimde arkadasımdada olmus vitaminleri bıraktırdı doktor5 gğn sonra tekrar test ve usg cektircem 6 sında inşallah bişey cıkmaz size ne tedavi uyguladılar
esraamom Mehtap5353 sağlıkla kavuşalım insallah benimde 4.bebegim yasayan bebegim hic yok. Erken dogum riskim var tansiyonum cıkıyor arada idrarımda az miktarda protein kacagı cıktı karacigerde böyle olunca dogum olur tekrar diye korktuk ama kontrol altındayım su an ilerleme olursa hastaneye yatış olcak
Evrem990 Mehtap5353 merhba ne yaptiniz alt yi benimde çkk yüksekte vitaminleri birakinca düzeldimi acaba
Evrem990 Mehtap5353 Mehtap5353 bende tüp.bebek ile hamileyim usg cektirdim.demişsiniz ne usg si acaba nereden cektirdiniz
Mehtap5353 esraamom ayyyy allahım saglıkla hayırlı zamanda kucagınıza alın inşallah hangi tedaviyi uyguladınız
Mehtap5353 Evrem990 safra kesesine ciğerlerime usg cekildi vitaminleri bıraktım bi şükür cıkmadı allaha şükür ya zaten vitamin kullanmaktan kaynaklıydı benim bıraktım düştü yavaş yavaş sizin kaç degerleriniz
bet9093 Benim de yüksekti 35.haftadayim şükür kötü birsey olmadı bugüne kadar. Ama tabi tek başına değerlendirilmemeli bu değerler. Genelde safra testine filan da bakılıyor. Allahin izniyle birsey olmaz inşallah size de ben de tup bebek gebesiyim:)
Evrem990 Mehtap5353 merhaba usg cektirdim safra kesemde camurlaşma varmiş genel cerraha gidicem.bebege bi zarari yokmuş ama senin hamileligin zor geçer dedi doktor kusma vs.
Mehtap5353 Evrem990 aaaa cok geçmiş olsun yaaaa degerlerin düştümü peki allahım size şifa bebeginizide saglıkla kucagınıza almayı nasip etsin ya
Evrem990 Mehtap5353 kusura bakma canim yazdim saniyorum yazmamisim evet 2.3 kere daha yaptim test düştü degerim hep