Meliketab Esse123 eltimin sigortası yok 100 tl ödemiş biz 50 ödemiştik 3 sene önce şimdi ne kadar veririz bilmiyorum daha 1 ay sonra yapılacak o
BuseTrkhan Seyda-12 çok memnunum canım 32 haftalık soru sormadan tüm sırularımın cevabını alıyorum kendi anlatıyor şikayetlerimi soruyor yönlendiriyor 😀
Seyda-12 BuseTrkhan ya canim ben Kadriye hanıma gidiyorum ama çok kalabalık o yüzden soru bile soramıyorum 😞😞😞😞