Sehersngl tam emin değilim ama sanırım hastanın seviyesine göre hastalık durumuna göre böyle numaralar veriliyor diye biliyorum normal yoğunbakımdada mesela amblemler var her odada hastanın hastalığına göre amblemler takılıyor ama bu da öylemi dir tam bilmiyorum