Bu ay ovülasyon takibi yaptım 18 mart yumurtlama 19 mart çatlama gördüm döngüm 30 günde bir normalde 31 mart yani dün adet olmam gerekiyordu henüz gelen giden yok kaset test yapıyorum negatif geç döllenme olabilir mi 18 inden sayarsak 14. Gün dündü böyle bir durum yaşayan var mı ?