Birşey soracağım kızlar o kadar doğum hikayesi okudum normal doğum yapanlar hep sancı çekmiş öyle doğurmuşlar. Ben ilkinde 9cm ile spinal vurdurdum ikincisinde 4cmyken epidural vurmuştum ve sancısız cok keyifli bi doğumum olmuştu. Ben kendim yurt dışındayım türkiyede yaşayan bi kaç hamile arkadaşımın bu doğum şeklinden haberleri bile yok çok şaşırmıştım.
Bu konu hakkında doktorlar size bilgi vermiyormu yoksa bilerekmi istemiyorsunuz?