aasenamerve Bebekhemsiresi maşallah benden önde olan herkesin doğum gelmişte bana daha çok varmış gibi geliyor 😀
aasenamerve Sevgib ben baya araştırmıştım bu sendromun ana sebebi sinir sıkışması olduğu için kilo ve ödem aşırı tetikliyor umarım sabredebilirsiniz 3,5 hafta 🙏🏻
Sevgib aasenamerve inşallah 🙏🏻 ilk gebeliğim bi de sürekli bi sorun çıktıkça gebelikten soğudum .. siz ne yapıyorsunuz el ağrıları olunca
Sevgib Bebekhemsiresi bi gece de oluştu benimde kangren gibi elim bilekten itibaren şişip kararmıştı.. artık vücut kaldırmıyor olanı biteni
aasenamerve Sevgib benim sizin kadar şiddetli olmadı ağrıdan ziyade uyuşma oluyor arada. Sol el olduğu için işten güçten geri kalmıyorum ama benim gündüzleri çok olmuyor 1-2 gün gündüz çektm sadece. Genelde geceleri. Biraz hareket ettirip uyumaya çalışıyorum.
aasenamerve Bebekhemsiresi gebeliğimin başından beri sezeryana sıcak baktm hatta 30. Haftada doktorumla konuştum. Ama 31. Haftada şiddetli çatı ağrısı ve kasık ağrısıyla doktora gittim bebeğin kanala girdiğini normal doğum istediğini söyledi. Ben de hangisi daha sağlıklı olacaksa artık dedim. normal doğum bekliyoruz yani 😊
Sevgib aasenamerve benim de sol elim ve solağım 😥 geceleri dediğiniz gibi daha çok oluyor ama gündüz de hiç geçmiyor .. buz bazen çok rahatlatıyor
Bebekhemsiresi aasenamerve Aslında benimde çatı ağrım oluyor ama bakalım suyum azalmış geçen hafta öyle demişti doktor haftaya gittiğimde karar vereceğiz
Sevgib aasenamerve ilaçlar saatlik durduruyor. Anestol krem uyuşturunca bi kaç saat rahat ediyorum sonra tekrar sancı veriyor bilekten
aasenamerve Sevgib gerçekten çok zor ya. Tuz tüketmemeye bol su içmeye çalışın belki ödeminiz hafifler bir nebze olaun rahatlarsınız