Annesiebeolanbikuzucuk
İlk dikişten sonra bir gece hastanede kaldım sonra eve gelince hep yattım yatarak yedim içtim banyo çok az yaptım ev işi yemek vs. Hiç yoktu 28. Haftaya gelince doktor kalk dedi ama korkumdan yine de çok kalmadım 32. Haftada artık kendime geldim ama sadece hava almaya falan çıktım dışarı ev işi falan yine yok hala da yok ben biraz fazla yattım ama doktorum kalkabilirsin demişti. Benim başka sorunlarım da oldu böbrek taşı, vajinal varis, kansızlık gibi onlar de beni yatırdı açıkcası sürekli kalkamadım şimdi şimdi yürüyorum falan kendime geldim dikiş alınınca doktor dedi normal hamileden farkın yok artık diye tabi vitamin ve progestan kullandım hep onu da 34. Haftada bıraktık iğne de aynı şekilde 32. Haftada bıraktık bu şekilde başka sorunuz olursa yardımcı olmaya çalışırım 🥰