Aysegul_my Merhabalar bugün doktora gittim 7+1 haftalık hamileyim cok sükür bebek göründü kalp atışınıda duyduk ama kesenin icinde polip var dedi doktor ilk kez duydum böyle bişi kese büyüdükçe kaybolur dedi ama sizde hic duydunuzmu böyle bişi ?
yenibirannis Aysegul_my bnde gebelikten önce vardı patladı kendiliğinden kese içinde ilk defa duydum ama kendi kendine patliyo diye biliyorum yine üstte kalsın Dr. Sıkıntı demdiyse değildir korkma ins , 🙏