Nurella11 ben gec gittim gebeligimi ogrenince. Zaten kendiside daha belli olmaz dedi, kanamam oluyordu ilgilendi,telefon nosunu verdi herhangi bisey oldugunda yaz yada ara diye. Nezaman yazsak dönüs yapti. Ters gunune denk gelmis olabilirsiniz bilemedimki simdi 🤷♀️ oglumda nezaman soyledigini hatirlamiyorum ama yanilmadi . Bundada ben gec gidip net ogrenmek icin bekliyorum daha gitmedim