Nunuuh Merhaba kizlar.Biz 28 haftalik olduq.Oncelerde bebegim cok haraket ederdi simdi sanki azalmis gibi.Bide onceler yukarda göbeyimin etrafinda hiss ederdim.Ama şimdi aşağıda hiss ediyorum.Kontroulume daha 4 hafta var🥺Sizce problem olurmu?
Zeynep_1997 Nunuuh bizimki de öyle biraz araştırın büyüyüp yeri daraldığı için bütün hareketlerini hissedemiyorsunuz ben normalde hissetmiyorum sola yada sağa yatınca daha net oluyor hareketleri sizde öyle yana yatıp hissetmeye çalışın çok aklınızda kalıyorsa hastaneye gidin aklınızda kalmasın
esraEb Nunuuh aile hekimine gidip sadece kalp atışını dinleyebilirsiniz. Buradaki ebe bana o şekilde söyledi. Gittim bir kez,dinledim.
Nunuuh esraEb Eşim şehirdisinda olduğu icin onu bekliyorum 🥺Yoksa cokdan gitmisdim😅İnsAllah ki bir sorun olmaz
Zeynep_1997 Nunuuh bizimde haftaya kontrol dün gün boyu uyudu resmen akşam hareketlendi çok şükür ama dediğim gibi ben yan yatıp kontrol ediyorum yan yatınca daha çok hareketleniyor bizimki
Nunuuh Zeynep_1997 Eved bende de arada küçük bir şey hiss ediyorum gun boyu uyuyor sanki) Gece uzaninca bir az haraketleniyor oda oncekiler gibu deyil) Allah sağ salim qucagimiza almayi nasib etsin insAllah ❤️🙏💖
Zeynep_1997 Nunuuh amin inşallah sağlıkla gelsin minikler 🙏🏻 hareketleri varsa sorun yoktur diye düşünüyorum doktorunuza mesaj atın isterseniz