Bende uzun bi süre lifecheck kullandim, ve benimki yanliş ölçüm yapiyordu, aclik şekerimi sürekli yüksek ölçüyordu sağlik ocağinda birebir baktirdim ve orda düşük cikti lifecheckte yüksek 🤦♀️ farkli bi marka aldim ve onda hem aclik hem tokluk şekerim düşük cikiyor, sizde olmadi sağlik ocağindan baktirin şekerinizi 🤗