Merhaba . Anne adaylarım ben 10. Haftadayım ve ilk gününden beri oruç tutuyorum. Siz de tutuyor musunuz. Bugün açıklamada işte folik asitin yeterli olmadığını beslenmemde meyve sebzeyi de bol bol tüketmem gerektiğini okudum. Su zaten iftardan sonra sahura kadar bol bol tüketiyordum ama . Bugün ki yazı kafamı karıştırdı. Yarın itibariyle tutmayı bırakıcam galiba. Size de danışmak istedim 😞