DilarAsel tamam işte sizin 27.5 mm miş. Benim 24. Haftamda 26 mm di. Haftam çok erkendi. 25 mm altı risk sayılıyor. Daha da incelirse çünkü açılma gerçekleşiyor erken doğum oluyor. Ama sizin haftanız zaten güzel. 1-2 hafta istirahat edin öyle kendinizi yoracak işler falan yapmayın. Benimde 35. Haftamda 27 mm falandı. Abartmadan kendimi yormadan günlük hayatıma devam etmiştim şuan 38. Haftaya gircez 🙏🏻