Syd_nrr Merhaba, bugün 20. Haftam doktora gittim kontroller için. Hareketleri sorduğu zaman işte göbeğimin bir tarafında zaman zaman yumru olduğunu, balık süzülmesi gibi hareketler yaşadığımı, saniyelik dokunmalar hissettiğimi söyledim. Bunların bebek hareketleri olduğunu, ilerleyen zamanlarda büyüyüp geliştiği için daha net ve sert hissedeceğimi söyledi 😍 Yani uzun lafın kısası evet bebişin hareketleri ❤️ Sağlıkla gelsinler ❤️❤️