egeniinaannesi Merhabalar anneler 😊 biz 28 haftalık olduk oğluşumla ege ismini vermeyi düşünüyoruz ama ikinci bir isimde olsun istiyorum ben önerilerinizi bekliyoruumm 🐣☺️😊😊🌸🌸
Paramedik16 egeniinaannesi İkizlerimin ismi Efe ve Ege çok isteyerek koydum hamileyken rüyamda görmüştüm ☺️
tosbikin_annesii egeniinaannesi bizde daha karar veremedik oğlumun adı aybars doğacak olan oğluma alparslan, barlas, göktuğ düşünüyor oğlum ben henüz net değilim ☺
Tinkipinki Tinkipinki tepki gördü ama çok içime sindi 😊 aslanlarımızı sağlıkla alalım kucağımıza inşallah
tubimom egeniinaannesi hiçbir karar veremedik bizde 20. Haftanın içindeyiz oğlum olacak ama isim yok🤦🏻