Bende 20.haftamdayım cuma günü doktor suyun fazla olduğunu söyledi. Bayram sonrası detaylıya gidecem. Ne yapacağımı bilmiyorum. Sadece ekmek, hamurişi ve tatlıdan uzak durmamı söyledi. Inşallah kötü bir şey çıkmaz. Rabbim sağlıkla emanetlerimizi kucağımıza versin.