Bende bebeqon sayfasından baskı yaptırdım. 1 günde elime ulaştı. Çok fazla kullanmam zaten diyorum inşallah solma olmaz. Nakışlı güzel ama sanki bebekler için çok mu klasik bilemedim. Cıvıl cıvıl biseyler olsun istedim oyüzden baskı daha güzel geldi bana.göre