Srplztrk rahimim arkaya dönük olduğu için 13.haftaya kadar vajinal ultrasonla baktı doktorum. Hiç de korkmadım. Çok da sıkıntısız hamilelik geçirdim. Zaten sağlıksız bir gebelikse hareketsiz yatsanız yine de elinizden kayıp gider, sağlıklıysa hoplayıp zıplasanız da hiç bişeycik olmaz. Korkmayın🌸