Bugün tam 35 haftalık olduk , salı günü kontrole gittim suyum azalmis yatiralim bir iki gün dedi serum takviyesi aldım iki doz ciğer geliştirici iğne oldum Perşembe ultrasonla baktı iki kat artimis bu hızı idare eder dedi 37 ye kadar salı günü tekrar gel dedi , ama ben korkuyorum her an bitebilir mi öyle bişey olsa göndermezdi dimi demekki idare edebileceğini dusundu ilk kızım da olmuştu ama erken başlamıştı baya 28 haftalıkken bu 34 te falan başladı işte anestezi işlemleri falan yapıldı hep sadece suyunun idare etmesi lazım böyle olup yeten yetmeyen başına boyle bişey gelen oldu mu kafam çok karışık korkuyorum doğum yaklaştı suyu az 😔