Havva9378 Iyi aksamlar. Gebelikte idrar yolu enfeksiyonu icin antibiyotik kullandiniz ki doktorum bana zimaks 400 mg verdi kullanan var mi acaba
Dilekkkk Havva9378 canım ben kullandım o ilacı Hiçbir zararını görmedim Zaten hamileler için düşük dozda bir antibiyotik
Serapca Havva9378 canım bende kullandım yeni bitti sanırım işe yaradı bende bol su içmen gerekiyor ama 😊
Nuray-kerdem Bende kullandım canım ama hiç bi faydası olmuyor tekrarlıyor cok dikkat etmen lazım bol su iç
Aslikannnn Bendede olmuştı bayagı uğraştıktan sonra son buldu derken 2 ay sonra gene tekrarladı sonraki süreçte dikkatli ol iç çamaşırını ütüleyip kullan yüksek ısıda yıka vs bide bol su tabi çok sinsi bi rahatsızlık