momofatlas34 ordaydı ama kapıdaydı dkdldldl şöyle o an o hıncı bir yerden çıkarmam gerekiyordu, boş çığlık atmak istemedim. Doğuracakmısın bir daha dediklerinde kocam doğurursa olur dedim acı eşiğim aşırı düşüktü ve ben sancı sırasında sövmeliydim yani. Hani sanki ben çocuk istememişim gibi sövdüm o an, dedim senin yüzünden acı çekiyorum biiiiiiiiippppp dkdkdkdk hani doktorlarda hiç demiyor evladım sen napıyosun bu yüzden onlara sövün kız diye diye kocama sövdük sonra da kocama ay çok güzelmiş falan cancık çektim Mmdmdmd üstüne bu çocuk benim senin hiç bir hakkın yok vs diye kdldldld gariban kocama 8 ay geçti hala diyorum sen yan gelip yatarak baba oldun ben sınırlarımı zorladım diye dkdldl