Kaderisa ilk hamileliğim düşük oldu sebebini sorulduğum da doktor olabilir demişti. Hemen doktor değişikliği yaptım neden düştü sebebi neydi diye doktor direk kan pıhtılaşması olabilir dedi. Bunun için tıbbı genetik bölümüne kan verdim sonuç 1 ay sonra çıktı kan pıhtılaşması denildi tabi bu süreçte korunma devam etti sonucu doktora götürdüm ve corasprin ile devam edicez hamile kaldığın an iğnesine başlayacaz dedi bir kaç ay sonra hamile kaldım ve iğnesine başladık. Hergün göbek kol bacak çeşitli yerlerden iğnemi oldum. Daha sonra 15. Haftada rahim kanallarına baktı ve dedi ki burada halen kan pıhtılaşma var iğne yeterli gelmiyor ekstra ecoprin başladım hem iğne hem hap olarak devam ediyorum.34 haftada ecorprin bıraktırdı ama iğne halen devam ediyorum sabret canım en azından sıkıntının ne olduğunu öğrenmiş olup yoluna devam edeceksin kaç ay oldu halen acısına zor dayanıyorum ama sonucu için değer 🌺