Merhabalar arkadaşlar, 6 haftalık hamileyim. Yemek görmek istemiyorum hiçbişe yiyemiyorum midem asla kabul etmiyor. Hatta yemek düşününce bile kötü oluorm. Normalde işthlı bi insandım. Hatta kilo bile verdim. Bu dönemde bebeğim için zararlı mı korkuyorum. İlk gebeliğim boş gebelikti😔