Yareneylul İnşallah benim de 6 haftalık gittiğimde kese vardı sadece 1 hafta sonra gittim nokta kadar birşey gördü bebek var dedi ama kalp atışını 8 de duymuştum belki geç döllenmedir sizinki birde ultrason cihazının da iyi olması lazım bazı doktorlsrınki o kadar kötü ki cinsiyeti bile 22 haftalıkken görüyorlar.