ElifAbr Nuray-kerdem suan bu postun altına yazan arkadaşların bebekleri niyeyse oldukça kilolu bi benimki cılız herhalde. 26 haftalığım bu hafta muayenem vardi 822 gr dedi. Bizde mi sorun var? Yoksa herkesinki mi kilolu🤭
arbustoo ElifAbr bende okuyorumda dediğin gibi düşündüm bende 25 haftalığım 680 gr dedi doktor. Besleyemiyomuyuz biz bu çocukları yeaaaawww
aysql05 arbustoo bu bebişlerimize nasıl yarayacak bilmiyorum her kontrolde sınırın ne altında ne üstünde diyor normal ama bana göre diğerleriyle kıyaslandığında kilosu az geliyor ne yapmak gerekiyor bilmiyorum 😒
alisaorkhan 23+3 te gitmiştik en son 650gramdı doktor normal dedi🙄 birgün sonra yine kontrolüm var 26+1 oluyoruz bakıcaz artık ne kadar olmuş minik prenses 💖🌸
arbustoo aysql05 hiçbirşey yapmıcaz canım ultrasonların 200 gr kadar yanılma payı var banada doktorum normal ve sağlıklı bir bebek dedi eminim zayıf olsa önce doktorlarımız öneride ve uyarıda bulunur.
aysql05 arbustoo kesinlikle şükür ki sağlıklarında bi sıkıntı yok🙏 doktor her şey normal sağlığı yerinde diyor böyle gidecek sanırım canım