semamss Herkese merhaba sol bacağımda yürüyemeyecek derecede ağrı ve uyuşma var 15. Haftamdayım… Sizlerde de oluyor mu? Teşekkürler
asyagibi semamss 38+3 son 2-3 haftadır sol bacağım kasığım da bir acı anlatamam agrı desem ağrı değil resmen bacağım kendini dışarı atıyor kendiliğinden ayrılıyor filan 🤷🏻♀️
arirangg semamss 25. Haftadayım, bugün başladı bende de. Benim de sol bacağım çok fena. Geçmesi için neler yapıyorsunuz
Arzum_87 arirangg Keşke geçse…. Geçmiyor ki zaten bişey de yapamıyoruz. Ben de 28. Haftadan beri çekiyorum. Belimden de yatamıyorum. Oturur vaziyette her yerime yastık doldurup öyle uyumaya çalışıyorum 😭 Sırtım yatak görmeyeli gözlerim uyku görmeyeli çok oldu… Birde hamilelikte bol bol uyu doğunca uyuyamayacaksın dediler nerde ben doğmadan uyumuyorum 😥 Allah hepimize yardım etsin 🤲🏻
arirangg Arzum_87 Benim de birkaç gündür kalçamda ağrılar oluyordu, anlamadım. Meğer bu bacak ağrılarımın habercisiymiş. Tüm bacağıma indi. Anne olmak gerçekten kolay değil. Allah yardımcımız olsun, sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin🙏
Arzum_87 Hlmylmz_69 Canım ben yıllardır çekiyorum. Kalsiyum magnezyumla ilgili değil. Doktorum biliyor zaten. O dediğin normal olupta ğrısı olanlar için.