sekercik merhaba, bazı günler belirtiler kaybola biliyor. Ben yarın 10 haftalık hamile olcam amma iştahsızım, bulantılarım var hala. 3 aya kadar davam ediyor. Çok insanda 3 aydan sonra bitiyor bulanma, iştah açılıyor. Bence tedirgin olmayın. Bazen bende de bulantı olmayan günler oluyor, iştahım oluyor. Gidip geliyor)