İkinci ay olmasına rağmen göbeğim şimdiden sişti sizde bu durumla karşılaştınızmı
Gazdır o yada siskinlik ☺️
Glsm16h şimdiden de olmazki ya 🥹😐
Benimde vardı ama iniyo yavaş yavaş şişkinlik bencede 😄
Jaleisik inşallahhh 🥰🥹