Angelmom_ benimki 3 günde parçaladı göğüs uçlarımı meğer ben yanlış tutuyormuşum bebişimi, böyle bebeği yatar pozisyonda değilde hafif dik duracak şekilde emzirecekmişim eğitimini verdiler şimdi çok rahatım şükür sadece ilk tutacağında bazen bulamıyor meme ucunu hırslanıyor ilk emerken bi acıtıyor geri normale dönüyor 😂 birde her emzirmeden sonra krem sürüyorum