Basak3417 doktorum çok iyi Ayşe Katrancı ama hastane berbat, ameliyathaneden tutun diğer şeylere kadar. Bebeğim doğduğunda ellerinde hepatit b kalmadığı icin aşı olmadığını sağlık ocağına söyleyin onlar yapsınlar bile dediler. Babanın normal doğum dahil doğum anına şahit olamaması mesela. Odadayken Serum istendi benim icin acil, üç tane lazımdı hemşireler bi tane getirip diğerlerini getirmedi sebep de bitmiş olması 😂 hemşireler bi serumu kırk saatte getiriyordu odaya hatta doktor bile kızdı ne gevşeksiniz gibisinden. Hastanede sular kesildi 😁
Ay daha bir sürü şey yani hangi fiyaskoyu anlatim
Kaldığım odanın camı bozuktu geriye açılmıyor kimse ilgilenmedi bile 😬