Byncdii ah canim sorma geçen cuma basima geldi ayni olay..arkadasa demedim de uzatmym diye.. bebegim ters duruyo kesin sezaryen olucam ztn hoş dönsede asla normal dogum dusunmuyodum kendimce korkularm var.. ama erken dogum tehlikem.var uzun zamandir ve sancilaninca açıklık var mi diye muayne etti hemsire :(( canimdan can gitti cok kastim kendimi.kanamam oldu ne bicim dedm ben ztn sezaryen olucaktm sirf bu aciya dayanamam diye ama kismet işte onu da tattim..ama normal sartlarda bi sknti yoksa tabi gerek kalmadan cati muaynesine doguruluo.