Kızlar selam hangi aşamalardan sonra rahim filmi çektirdiniz ben 3 aydır femara kullanıyorum geçen ay çatlatma iğnesi oldum ve sonuç negatif çıktı doktorum bu ay son uygulamamız eğer tekrar negatif sonuç alırsak rahim filmi çektirmen gerekiyor sonrasında aşılama süreci başlayacakmış bu arada eskişehir ümit hastanesine gidiyorum doktorum dilek hoca aynı süreçten geçenler ve hatta aynı doktorda tedavi olan birileri varsa yazarsa çok sevinirim