Kızlar 35+6 haftalığım bugün nst ye girdim sancım çıktı ama sancım ve ağrım yoktu o an. sadece dün akşamdan hafif bi oldu geçti bugün de doktorum baktı senin bebek erken gelmek istiyor dedi bi açıklığına baksınlar dedi ilk defa baktırıcaktım hemen bakmazlar die kendimi hazır hissetmiyordum çok korkuyordum ama hiç korktuğum gibi olmadı saniye sürdü bir parmak kadar miş öyle dedi bebek de yukarda dedi istersen yatışını yaparız takip ederiz bi dediler bnde şuan sancım yok ev de yakın zaten bişi olduğu an geliriz hemen dedim öyle imza atıp çıktık hastaneden sizce erken doğum olur mu yatışım olsa mıydı bu anlatımlara göre ?