Mihrimahvuslat myangelson 2 gün yaptım silikti dün gittikçe silikleşiyordu bu beklediği için böyle görünüyor normalde bu kadar bile yoktu
myangelson Mihrimahvuslat olsun stres yapma belki şimdi olacaktır ya da pcos olduğumuz için belki dalgalanma oluyordur bir kaç gün daha devam et bakalım
minikmucizeemaak Ozge56 Evett 79,41 çıktı doktoruma attım yüksek çıkınca süper ilk zamanlar da bu yükseliş normal dedi 7 sinde bidaha kan ver ondan sonra randevu günü söyleyeceğim dedi çok şükür 🤲🏻❤️
EdaByrc minikmucizeemaak ben sana demiştim hatırlıyor musun çok çok sevindim rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🥰
EdaByrc minikmucizeemaak daha erken tekrar yap testi demiştim 🥰 ben adet günüm 100 le öğrendim demiştim ☺️
minikmucizeemaak EdaByrc Aaa doğrudur canım ❤️ Ben 1 Nisan da dayanamadım testte daha belirgin görünce verdim 12.58 di bugün tekrarladım 79,41 Doktorum 7 sinde tekrarla haber ver ona göre randevu günü vereceğim dedi inşAllah sağlıkla artmaya devam eder ❤️🤲🏻
minikmucizeemaak Ozge56 Amiin cuma tekrar test verip sonucu doktoruma söyleyeceğim oda randevu verecek inşAllah sağlıkla o günlerde nasip olsun aminnn🤲🏻❤️
EdaByrc minikmucizeemaak inşallah kuzum benim ay gerçekten çok sevindim rabbim tüm isteyenlere bu duyguyu yaşatsın inşallah
Ozge56 minikmucizeemaak inşallah güzel artar canım 1500 olması gerek kese için niye sürekli kan verdittiriyor ki 2 hafta sonra gel dese ya
minikmucizeemaak Ozge56 Sürekli devam etme dedi cuma ver artışına göre gün vereyim demek istedi kuzum belkide yükselirse 2 haftaya gerek kalmaz
minikmucizeemaak Ozge56 Ay ben yok gideceğim onun için boşuna para vermemıs olayım geleceğim zamanı söylesin giderim 2 hafta sonra gel der bidaha yol kontrol süresi bitiyo