Mervekara5 gebeliğini çok erken öğrenmiş olan benden size tavsiye gecikmeyi beklemeniz :) inanın çok stres oluyor insan beta yükseldi mi yükselecek mi kese var mı kese oluyor kalp atışı duymayı bekliyorsunuz vs . Ben çok stres olmuştum. İnsan çok heyecan yapıp beklemek istemiyor haklısınız ama nacizane tavsiyem regl bi 4 5 gün geçsin . Hayırlı olsun sizin için