Merhaba kızlar 28+5 günlük hamileyim. Doktorum dan cevap alamadım size sormak istedim. İlk olarak-20.haftada ağır eşya kaldırdım kendimi yordum stres oldum bir kanama yaşadım. Doktor progestan fitil vermişti. Üç gün önce kontrole gittim 33.haftaya kadar kullanıcaz diyordu bırakabilirsin ve yürüyüş yapmaya başla dedi. Progestanı bırakınca tekrar kanamam olmasından korkuyorum kullanayım diyorum ama kararsız kaldım düşünceniz nedir?
Birde - 28.haftada kan uyuşmazlığı testi oluyormuş eşim A+ ben 0+ im çok gerekli birşey mi doktorum yaptır VS demedi de?