Ben ölü doğumdan 8/9 ay sonra tekrar gebelik düşünüyorum ama en az 5 aydır hiç korunmadık yine de hamile kalamadım çarşamba günü doktoruma gittim ve test yaptı tedaviye başlattı ilk hamileliğimde klomen kullanarak kalmıştım pazartesi yine gidicem yumurtaya bakıcaz bol bol dua edin olur mu
Başka klomen kullanan var mı