BuseVeMinikleri 2 gün önce böyle bir teşhis konuldu kanamadan ötürü. Kan ve demir ilacı,elenatal 2,endol,prulaton iğne,progestan kullanıyorum. Azıcık iş yapsam başım inanılmaz dönüyor. Normal mi acaba?
Merakliana6 BuseVeMinikleri peki alttan batmalarınız oluyor mu bende aynı haftam sizinle bana da plesenta aşağıda dedi ve bu haftaya kadar hep kanama gördüm . Çok sertleşiyor karnım
BuseVeMinikleri Merakliana6 kasıklarımda çok batma oluyor. Geçen hafta salıdan perşembeye bende çok kanama gördüm en son perşembe kendi doktorum pruloton yazdıktan sonra gerçekten rahatladım. O zamandan beri kanama görmüyorum. Çok ayakta kalırsam az kahverengi lekelenmem oluyor sadece
Merakliana6 BuseVeMinikleri benim alttan batmam oluyor doktor devam ederse gel dedi ara ara giriyor gene 😔dün iğnemi vurundum bende proluton ama bu kasılmalarım geçmiyor