Gzemyagz14 34 haftalık hamileyim istediğim tarihte sezaryan istesem olurmu bebeğin sağlık durumu öncelikli ama aşırı hareketi beni resmen ağlatıyo 37 . Hafta sexaryen olmak istesem
Kuzeymiraa Gzemyagz14 ben isteğe bağlı oldum 38. Haftamda aldı doktorum 🙏🏻 İsteğe bağlıda olsa 38 e kadar bekletiyorlar
mylittlebabym 38 den sonra oluyor genelde ama tabi bebeğin gelişimine de bağlı olarak değişiyor ben 38+5 iken olmuştum :)
Gzemyagz14 İki günde bir sağ yada sol tarafımdan bir geriliyo ama sanki etimi kerpetenle geriliyo evde sokakta başlıyorum ağlamaya 😂😂😂
Seherak Gzemyagz14 oluyor sanırım ama ben bilinçli doktorların erken yapmamasını daha doğru buluyorum 38 ve sonrası olması gerekir neden erken olsunki bi sorun olmadıktan sonra ilk gebelikte hatta 39a kadar beklenıyor 38+6da olucam ben inş🙏🏻
story Gzemyagz14 ben de isteğe bağlı sezeryan olacağım 38+4’de alınacak inşallah. Eğer herhangi bir sıkıntı yoksa 38’e kadar bekletiyor doktorlar genelde