SelHan54 Kızlar uni baby yenidoğan ıslak mendil mi yoksa molfix izotonik sulu yenidoğan mı kullanan var mı bir de molfix yeni doğan bez kullanan var mı acaba markalar arasında şaştım kaldım 😂
lilamor_ teyzem molfix den çok memnundu, görümcem uni baby den. ben uni baby aldım bir tık daha uygun diye. ikisi de iyi yani bence 😇
SelHan54 lilamor_ ablamın kızına da molfix izotonik sulu kullandık memnunduk ama işin içine yenidoğan girince insan acaba diye düşünüyor 😂
lilamor_ ıslak mendil stokladık ama bezi stoklamadık. molfix e geçmeyi düşünüyorum oda iyi fiyatı da primaya göre baya farkediyor.
hulya1406 lilamor_ tavsiyem pamukta stoklayın ben 9 aya kadar hep pamuk suyla temizledim.Islak mendil stok yapmakta da çok iyi düşünmüşsünüz malum herşeye ekstra zam geliyor.
Fadimehizz Bezi Prima preimum care aldık ıslak mendil molfix alıcam daha doğuma 3 ay var o yüzden kurur diye almadım ayrıyeten alt temizleme pamuğu da aldım.
lilamor_ hulya1406 ona da bakayım. evet zamlanıyor maalesef. a101 de indirimdeydi ordan aldık biz. ara ara geliyor yine markete.
hulya1406 lilamor_ evet bende bazen oradan alırım.İlk kızımda molfixle başladım ona hala molfixle devem ediyorum.Çok memnunum.Yeni doğacak olana da inşallah hep onu kullanacağım.