Merveorngll Sahurdan beri ağrım var ilk başta yarım saate bir geliyordu şimdi 10 15 dk da bir belime bıçak saplanır gibi bir ağrı giriyo karnım sertleşiyo doğum sancısı mı bu
Iremnurrmemis23 Merveorngll kaç haftalıksın canım benimde sabah 6 dan beri öyle yarım saat boyunca hiç geçmedi şimdi ara ara sırtıma boşluğuma sancılar giriyor karnım taş gibi ve bebek aşağı çok baskı yapıyor bacaklarım ağrıyor
2bebek1huni Merveorngll büyük ihtimalle dogum sancısını, dinlenmek için uyandığında geçmiyorsa dogum sancısıdır diyor doktorlar. Dakika tutmaya devam edip biseyler ye bence güç toplarsın. Duşa girersin eşine vs haber ver. 5dk da bir olunca da çıkarsın evden (hastane yakınsa tabi yarım saatlik mesafede ise)
1anne2bebek__ Merveorngll dinlendiğinde geçmiyorsa doğum sancın olabilir. Duşa girin dayanabileceğiniz sıcak suya. Zaten doğum sancısı gittikçe sıklaşır. İnşallah gidince bir avazda doğurursunuz
yagmur089 Merveorngll belinden karnina yayiliyorsa ve kasiklarina kdr vuruyorsa dogum sancisidir ve dogum sancisi baya bi berbat agri sanci diyim snki kemiklerin kiriliyor mus gibi hissediyorsun gibi agri olur ve dk tutt 20 dk ya bir gelir bir dk surer gecer 15 dk ya bir gelir bir dk surer gecer 10 dk ya 5 dk ya duser sen ılık dus al brz dineln eger yattitmiyirsa dogum sancisidir Allah kolaylik versin
Merveorngll yagmur089 15 dkya bir geliyo bi dk boyunca ağrı oluyo sonra geçiyor tekrar bı 10 dk yine bir ağrı oluyo
paradise1509 Haftanız da uygun doğum sancı olabilir sicak duş alıp hazlanıp hastaneye gitseniz iyi olur bence, ben 5 dk bir olduğuna kadar evde beklemiştim hastaneye gelir gelmez doğuma alındım kafası gelmişti🤭