Betulaa Benim de perşembe 40 olacağım ama bir şey yok, doktorum da bir şey demedi günü geçerse ne olacağı hakkında, salı randevum var bakalım 😊
Hediyemmm Betulaa benimde aynı şekilde perşembe korkun bitmiş oluyor salı randevum var ve doktorum ne dicek çok merak ediyorum.bide agrılarınız varmı benim bacaklarım kollarım boynum hep agrıyor
Efsane_ayaz Betulaa pazartesi 40+1 oluyorum Biraz sancılarım var nstde de çıktı çok diyil yalnız 1 santim açılmam vardı 1 hafta önce pazartesi gel olmazsa suni sancı verriz dedi O da olmazsa sezeryana alırız dedi bakalım
Betulaa berfib her gün yürüyüş plates yapıyorum em fazla biraz belim ağrıyor akşamları o da normal herhalde sancı değil bence, nst de de sancı çıkmıyor , açıklık da yok bakalım ne olacak. Annemin gelmesini bekliyor herhalde kızım 😊
berfib Hediyemmm bel agrim cok fazla agrilarin olmasida normal bnce artk agirlastigimiz icin ne yatabiliyoruz ne kalkabiliyoruz 😒😒
Efsane_ayaz babymom_8 açılma var mı hiç? Devlet hastanesi de en son durumda sezeryan yapıyor Yapsaydı kendi isteğimizle gider olurdum, özel çok para
berfib Efsane_ayaz suni sanci istemesek sezeryan istesek yapmazlarmi acaba bn zaten korkuom suni sanci dahada beni korkutuyor
Efsane_ayaz berfib aynısını düşünüyorum bende ama bilmiyorumki olsa iyi olurdu, süni sancıdan korkuyorum. Çatı muayinesinde bile 1 santim açılma vardı kontrol ettiğinde o zaman bile çok canım yandı.
Efsane_ayaz babymom_8 ben mide bulanması bide ishal oldum 1 günlük, korktum doğum belirtisi diye gittim acile o zaman baktılar çatıya Kadın doğum doktorum bakmadı zaten doğum zamanı bakıyorlar falan dedi