smeyyeb24 Çok kararsız kaldım hangisi daha iyi bilmiyorum. Şeker ölçüm cihazıyla açlık ve tokluk şekerimi ölçüyorum sürekli ama yine de yaptırmalı mıyım emin değilim. Siz nasıl bir süreç izlediniz ?
gamzosgamzos smeyyeb24 2 hamileligimdede yaptırdım çok şükür kızlarım ve ben bir zararını görmedik hatta ilk gebeliğimde gebelik şekerim varmış yükleme yaptirmasaydim bilmeyecektim diyete rağmen düşmedi günde 4 kere insulin kullandım