uzlet ben kullandım canım ilk gebeligimde 2019 da yani 1 sene lik evliyidm cocougum yoktu Dr gittim herşey yolunda bı problem yok dedi bu ilacı yazdı özel bir ilaç o zmanda 2019 da 200 liraya almıştım eşim o ara şehir dışında gitmişti besim gelmeden 15 gün kullandım geldiği gün bıraktım ilacı kullanmayı ve o ay içinde hamile olduğumu öğrendim benim için mükemmel bir ilaç çoğu kişiye de tavsiye ettim ama düzenli kullanmak lazım bu ay bitti olmadı deyip ilacı brakmak olmaz 🙏 inşallah en erken şekilde sonuç alirsinz ♥️