ezolii Merhabaa, 38+2 deyim artık zaten baş aşağı pozisyonda ama bu zamana kadar hep ayakları sağ tarafıma doğruydu. Şimdi sol tarafa geçti ayakları sanki. Bunun bi anlamı var mı kızlar?
Merinizzz ezolii bir anlamı var mı bilmiyorum ama 38+3 bende öyle hissediyorum hep solda toplanirdi ayaklarını sağa dayardi şimdi arada yeri değişiyor bazen hem sağ taraf hem sol taraf aynı anda sert olup yamuluyor gün geçtikçe gariplesiyorlar ya beni de tedirgin ediyor
ezolii Merinizzz aynı şekilde benim de öyle. Bi yerde toplanması sanırım kasılmalardan kaynaklı oluyormuş.
seruveni Merinizzz bu nasıl oluyor ben de anlamadim. Hem sag hem soldan ayni anda tekme hissediyorum. Bebek acaba asagida mi cok o yuzden mi oluyor
Merinizzz seruveni çok şükür biz doğduk 20 günlük olduk benim solda poposu sağda ayakları varmış o yüzden öyle hissediyormusum