Saraaliyeva 22 haftadayız ve çok sabırsızlanıyorum bir an önce bebeğimin gelmesini istiyorum.20 yaşimda anne olucam çok garib bir hiss… Siz kaç yaşınızda anne oldunuz ve kaçıncı haftadasınız?
Aynr1380 Saraaliyeva ilk bebeğimde bende 20 yaşında anne oldum.26 yaşındayım 3. Bebeğime 21+4 haftalık hamileyim İki kız bir oğlan annesi olucam inşallah 🥰
Nzli_1204 Saraaliyeva bnde 22 yaşındayım ilk gebeligim şuan sancılarım var nişanim da geldi heran oğluma kavusabilirim Allah’ın izniyle inşallah
Ucuza_insanlik_dersi_verilir Saraaliyeva en genciniz benim😂 36 yaşındayım, ikinci bebeğime hamileyim, bu da doğunca imalathaneyi kapatmayı planlıyorum 😂
68selda06 Saraaliyeva ilk dogumum 20 yasinda yaptım 33 yaşındayım 13 ve 10 yaşlarında iki oğlum var 37 haftalik hamileyim 🤭🤔🤗
Kediler 30 yaşındayım, ilk gebeliğim. Bana da çok genç yaşta anne oluyormuşum gibi geliyor 🥲 20′li yaşlarda bu ne cesaret yiğit kızçelerim benim 🤪
Nzli_1204 Hatice_123456 suyumun gelmesini bekliyorum sancılarım da şuan hafif nişan geldiği için gitmeme gerek varmı yoksa beklemelimiyim
designermoms Saraaliyeva ben 25 yaşıma yeni girdim 27. haftamdayım bana bile daha küçükmüşüm gibi geliyor 😂
Selooooooo 18 yaşında bi kürtajın var kalbi durduğu için 30 yaşında ilk oğluma kavuştum 23 yaşında 2. oğluma kavuştum Su an 24 yaşındayım ilerde bi tane daha olur mu bilmem 🤣🤣🤣
anneoluyorm_ Saraaliyeva 24 yaşındayım 22+2 oldum Zaman geçmiyor gibi geliyor 🤭 Oğluşumu bekliyorum 🥰
Hatice_123456 Nzli_1204 suyunu bekleme nişan geldiyse hemen git suyun gelmeden daha kolay doğum oluyo