PrensesAnnesiiiiiiiii Kızlar dün çok kötüydüm mide bulantısı kusma ishal vardi hastaneye gittim serum taktılar. Az önce de lavaboya gittim peçetemde kahverengi kan mi desem leke mi desem vardı bu nişan mı yoksa başka bir şey mi 38+5 haftalıgz
Aynr1380 PrensesAnnesiiiiiiiii nişanın iki hatta üç belirtisi de gerçekleşmiş mide bulantısı ishal ve nişan gelmesi . Sanırım bu Bikaç gün içerisinde doğuracaksınız 🥰Rabbim kolay bir doğum nasip etsin inşallah tek avazda kurtulun
Azra41 PrensesAnnesiiiiiiiii Bana doktorum lekenmen olursa bekleme demişti. Bekleme sende kuzum belki acilman vardır git baktır ona göre evde çekersin sancılarını 🤷
PrensesAnnesiiiiiiiii Azra41 az önce baktım birşey yoktu peçete de eşime soyliyim olmadı gidelim hastaneye Nisan değilde başka birşey olmasından korkuyorum
PrensesAnnesiiiiiiiii Azra41 gittim hastaneye açıklığım yoktu bebek iyi hamd olsun sancıların sıklaştigi zaman gel dedi
Nzli_1204 PrensesAnnesiiiiiiiii bnmde aynı şekil oldu gece sancilarim baya vardı hatta ishal de vardı sabaha karşı lekenmem oldu bir kaç damla kan bildiğiniz bnde 38+5 haftaligim duşa falan girdim ama hastaneye daha gitmedim sancılarım şuan hafifledi şiddetlenirse hastaneye gidicem suyumun gelmesini beklemicem çünkü bazılarında su gelmiuormus
PrensesAnnesiiiiiiiii Nzli_1204 tabi cnm önemli olan sancıların sıklaşması suyun gelmesede hastanede patlatıyorlar
Shura PrensesAnnesiiiiiiiii dogum belirtileriniz baslamis yakin zamanda acilmanizda olur saglikla kucaginiza alin