Stella55 Selamlarrr bugün 12+6 dayız. Doktorumuz bir tahminde bulundu ama ben sizinkini de merak ediyorumm. 10. Haftada tahmin edenler olmuştu o arkadaşlarım tahminlerinde ısrarcı mı :))
guzelanne01_ Stella55 kesinlikle ve kesinlikle erkek🫣🫣Kızla alakası yok duruş bile erkeğim ben diyor😂
Stella55 guzelanne01_ kocamdan tek bi şey istemiştim o da minik bi X kromozomu 😂 şaka bir yana sağlıkla gelir inşallah güzel çocuğum
guzelanne01_ Stella55 Bazen hayırlı işler yapar erkekler😂Kocişin Y kromozu vermiş kuzum Sende X 💙XY bebişkon🌸🌸Hayırlı olsun Rabbim anaalı babalı büyütsün benimde 1 prensesim var 27 haftalıkta prens
3kuzuAnnesiyim Stella55 3. Kez kocamdan sadece Y bekledim. Cok istediği bir dünya para parfümü bile hediye olarak alıcaktım ama o yıne X verdi🤷🏼♀️
guzelanne01_ Stella55 en yakın arkadaşım Kızım ablası🌸12 yaşında ben 28 yaşındayım Kızım artık küçük annesi olur sanırsam 😎Evimizin Allahın izniyle maskotu olur XY 😂
Stella55 guzelanne01_ ay anam yanlış okumuşum 😂 27 yaşındayım ben de, çok erken anne olmuşsun 🌸 allah hepimize hayırlı çocuklar nasip etsin kız erkek hiç farketmez, ama her duyguyu yasamak ister insan. Çok sevindim Çok şanslısın 🌸
Stella55 3kuzuAnnesiyim her zaman hayırlısını diledim, en iyi bilen o nasibimizde neyse sağlıkla onu kucaklayalım inşallah 🙏
Ismo9220 @esmerella37 @3kuzuAnnesiyim bana da bakabilir misiniz 😻 
Ismo9220 3kuzuAnnesiyim erkek gibi ama değişedebilir daha çok küçük dedi. Bir kızım var. Kendimi çok erkek diye kaptırmak istemiyorum hayırlısı olsun. Allah sana da gönlündekini nasip etsin inşallah hayırlısıyla