Kivircikkuala Kızlar merhaba , Rahim filmi çekineli 5 ay oldu hala sonuç alamadım. Benim gibi olan var mı 🥲 umudum kalmıyor artık . Eşimde de ileri hareketli %11 .
CerenB Kivircikkuala bende çekindim canim ama sonradan esimde hic sperm olmadigini ogrendik bosa cekinmisim yani hemen bi tup bebek merkezine gittik su an 14 haftalik gebeyim 1 sene tedavi yanit vermedi gobekten igne vuruyodu ama dr mfk urunlerinden kullandi ameliyatta 20 tane cikti bi tanesi bizim umudumuz oldu iste :) hatta yeni tanistigimiz arkadaslarimiza biz onermistik varikoseldi spermi dusuktu 1 ay takviye kullandi o ay gebe oldugunu ogrendi oda 5 sene beklemisti :) en azindan sizin sansiniz var bi bakin derim
Kivircikkuala CerenB Maşallah Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻 Eşim o ara başka bir takviye kullandığı için doktorun yazdığı zecuit marka takviyeyi almamıştı biraz ara vermiştik şimdi ondan aldık iki aylık . Bende kendime omepaVm aldım iki aylık denemelere devam inşallah hayırlı sonuçlar alırım artık
Sevgi56 Kivircikkuala canım eğer o takviyelerle sonuç alamazsanız bu tavsiye ettiğimi alın, biraz pahalı ama bizde işe yaradı. Eşimin hareketlilik yüzde 1’di, üç ay dolmadan ben hamile kaldım darısı sana inşallah.
CerenB Kivircikkuala rabbim bi an once kucagini doldurmayi en tezinden nasip etsin insallah testlerin bos kaldiginda yasanilan hayal kiriklarini cok iyi bilirim her hamile arkadasinin arasinda bi senin olmamasinin buruklugunuda hic stres yapma olmasaydi bizim olmazdi ilaclarinizi kullanin nasipse bi an once gelsin minik 🥰
Kivircikkuala CerenB İçimi okumuşsun resmen 🥹 içimdeki o burukluk 🥹 ekimde evleneli üç sene olacak çevremdeki herkesin oldu bir ben kaldım her sorduklarında ki o burukluğum içime oturan o ağırlık 😭
CerenB Kivircikkuala üzme sakın canini Rabbim olmayan seyi olduran bol duani eksik etme ve kendine stres yapma bende gebeyim ama ilk 10 hafta kanamam oldu surekli bir suru igne ilac tedavi cok yiprandik stres bebegime bisey olcak korkusu her asamasi zor cok zor cok dua edip cok agladik arkadaslarimin asermelerini gorup bende bi gun bole olabilcem mi diye cok agladim nasip oldu hamilelerin dualari kabul olur derler dualarim senin icin canim 🙏