EyAs henüz 3.yu dogurmadim ama ilki 38+6da suni sancılı ikinci 37+1de kendi sancimla çok kolay oldu. Ama ikincide öyle agirdm ki dogurayim diye sürekli ahududu yaprağı çayı hurma vs takviye yaptım o yüzden kolay olduğunu düşünüyorum ikisi de 41.haftada olmuş ben o kadar beklersem nasıl olur ölürüm herhalde😂😂😂 37 olmuşsunuz başlayın isterseniz takviyelere